دسته‌بندی نشده

تولیدی ایران کاور برند انحصاری گروه منتخب سرویس

ایران کاور | از آنجایی که مردم دغده ی شستشو برای عمکلرد بهتر کولر گازی و حفاظت از آن برای دوام بهتر آن را داشتند از محصولات ایران کاور به تازگی استقبال زیادی کرده اند.

محصولات ایران کاور تولیدی انحصاری گروه منتخب سرویس است که ما با دریافت کمترین سود ، این محصولات را به فروش می رسانیم.

طبق آمار سالانه بیش از چند هزار دستگاه اسپلیت یا کولر آبی نیاز به تعمیر دارند و برای اینکه رفع مشکل شوند باید هزینه های هنگفتی پرداخت کرد.

به طور طبیعی وقتی تابستان از راه می رسد باید کولر گازی و کولر آبی را چک کرد و مطمئن شوید که به خوبی کار می کند. بالطبع وقتی شما از کاور ایران کاور برای زمانی که از کولر گازی استفاده نمی کنید ، تهیه کنید کولر گازی عملکرد بهتری خواهد داشت. علاوه بر آن برای کولر های آبی نیز اگر کاور ایران کاور تهیه کنید خیلی دیرتر نیاز به تعمیر پیدا می کند.

هزینه ها را به حداقل برسانید

ایران کاور | اگر تجربه ی سرویس کولر گازی ، تعمیر کولر گازی و کولر آبی را داشته باشید حتما به دنبال راهی برای به حداقل رساندن این هزینه ها هستید . با چند محصول اقتصادی و ارزان هزینه ها را کاهش دهید.

کاور شستشوی کولر اسپلیت ایران کاور از بهترین متریال های تولید شده در ایران استفاده شده و در آن از پارچه ی تمام نخ 300*300 با رویه ی ضد آب پی وی سی تولید شده که این پارچه اختصاصی برای گروه تولیدی ایران کاور و مختص کاور شستشو کولر گازی ایران کاور است.

  • کاور شستشو ایران کاور در دو نوع فنر دار و بدون فنر می باشد و در دو سایز مناسب پنل از طول 75 تا 115 سانتی متر, مناسب پنل از طول 110 تا 145 سانتی متر می باشد
  • کاور کولر گازی ایران کاور برای کولر گازی های 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 تولید شده است و از روکش PVC برای محافظت بالا از اسپلیت در آن استفاده شده و به طوری عمل می کند که گرد و غبار اصلا به داخل کندانسور وارد نشود
  • کاور کولر آبی نوع اول 4500، 5000، 5500 و 6500 ، 7000و 7500 تا 8000  نوع دوم است که در زمستان از کولر آبی شما محافظت می کند و اجازه نمی دهد باران و برف به دستگاه آسیب بزند در نتیجه نیاز به تعمیر نخواهد داشت.
ایران کاور

طراحی اصولی و دوخت با کیفیت کاور های ایران کاور

کاور کولر آبی ایران کاور به گونه ای طراحی و اجرا شده است که کل بدنه و سقف کولر را پوشش می دهد و با وجود بند های اطرافش به پایه کولر آبی بسته می شود .

در نوع کاور کولر گازی هم با سایز های استاندارد تولید و به بازار عرضه شده است . پس همین حالا با خیال راحت خرید کنید.

واسطه ها حذف شدند

تولیدی ایران کاور که زیر مجموعه ی گروه منتخب سرویس می باشد با حذف واسطه های عرضه ی انواع لوازم جانبی کولر آبی و کولر گازی اعم از کاور کولر آبی ایران کاور ، کاور کولر گازی ایران کاور ، محلول شستشوی کولر گازی ، کلیه این محصولات را به صورت تک و عمده با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند و این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده که آن ها سود خوبی را تجربه کنند.

b2n

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *